<

Golf II GTI VR6 by BaranMC

ENGINE

  • Silnik 1,8 8V 112 w serii, 1988
  • Głowica
  • Wałek sportowy
  • Wydech sportowy
  • Moc : około 125ps

SWAP

  • 2.8 12V VR6 AAA 174PS
  • Silnik 12V wolnossacy
  • Moc około 190ps
  • Polerka + czarny mat
  • Chomowany dolot
  • Filtr stozkowy
  • Filtr odmy
  • Rozwiercona przepustnica
  • Rozwiercony kolektor ssacy

EXHAUST

  • Kolektor 6:2:1 wyjscie 2,5 cala
  • Rura 2,5 cala przelot
  • Patelnia 2,35 cala
  • Rura 2,35 cala przelot
  • Ostatni tłumik Golf Mk3 2,0 16V ABF
  • Brak katalizatora

SUSPENSION

  • Piasty 5x100, zaciski i jarzma MK3 VR6
  • Tarcze nawiercane i frezowane zimmermann
  • Przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge
  • ABS i EDS
  • Klocki ATE
  • Płyn Textar DOT-4
  • Felgi : speedline 16'' 6,5j
  • Opony : Toyo PROXES T1-R 195/40/16
  • Dystanse przod 7mm , tył 25mm
  • Zawieszenie gwintowane Ta Technix

EXTERIOUR

  • Front: Yellow
  • Kolor Tornado Rot LY3D

INTERIOUR

  • Pasy Sparco
  • Kierownica Victor 280mm
  • Licznik Digital ,swap licznik Mk3 VR6

Pozdrawiam


News | Performance | Zloty | Wideo | Nasze prace | Linki | Ziomki |
Polecamy * CARSDREAM * WOLFSGRUPPE * CULTSTYLE * STYLEPOZNAN WHEEL-WHORES * MEGUIARS * PERFORMANCEVWMAG
* LOWRIDE *
Copyright © 2009-2013 Bestperformance