VW GOLF II GTI Special R36
ENGINE
- 1.8 8V (PF) 107PS
- PORTING GŁOWICY
- WAŁEK SCHRICK 268'
- ODCHÓDZONE KOŁO ZAMACHOWE
- WYDECH MG motorsport 55mm NA CAŁEJ DŁUGOŚCI
- WKŁADKA FILTRA K&N
- MOC OK. 125PS
SWAP
- 2.8 12V VR6 AAA 174PS
- REGENERACJA GŁOWICY
- REGENERACJA I SZLIF BLOKU
- TŁOKI ARIAS NIE CAŁE 3.0
- KORBY PAUTER
- LEKKIE KOŁO ZAMACHOWE ACT
- WYDECH MG motorsport 55mm NA CAŁEJ DŁUGOŚCI
- ALUMINIOWY DOLOT
- FILTR STOŻKOWY K&N
- MOC OK. 200PS
SWAP
- 3.6 24V R36 BWS 300PS
- KOLEKTOR WYDECHOWY MG motorsport
- WYDECH MG motorsport 2,75CALA PRZELOT
- LEKKIE KOŁO ZAMACHOWE ACT
- FILTR STOŻKOWY K&N
- MOC ???
SUSPENSION
- MK3 5x100
- POWERFLEX
- GWINT H&R WERSJA TOROWA
- SEZON 2009 BBS RS 772 MK3 20 JAHRE W CZARNYM POŁYSKU ŚRUBY CHROM
- OPONY 215/40/16 PIRRELI
- DYSTANS TYŁ 20MM
- SEZON 2011 RH ZW1 RANT POLERKA ŚRUBY CHROM
- OPONY 205/40/17
- PRZÓD TARCZE ATE POWER DISC
- KLOCKI FERRODO
- TYŁ TARCZE ATE
- KLOCKI FERRODO
- PŁYN TEXTAR DOT4
EXTERIOUR
- SERIA GT SPECIAL
- KOLOR L94E Green
- ZMIANA NA GTI G60 (ZDERZAKI, PROGI, NAKŁADKI)
INTERIOUR
- KIEROWNICA MOMO TEAM 280MM
- SERIA GT SPECIAL
|